پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

روشن: عزیزی خادم گفته بود ۸۰۰ میلیارد برای فوتبال پول می‌آورم

  • کد خبر: ۸۷۷۷۰
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
روشن: عزیزی خادم گفته بود ۸۰۰ میلیارد برای فوتبال پول می‌آورم
حسن روشن با کنایه به وعده‌های عملی نشده عزیزی خادم درباره بهبود اوضاع تیم ملی به ماجرای البسه تیم ملی اشاره و خواستار حل سریع این موضوع شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسن روش، پیشکسوت استقلالی فوتبال ایران که خود نیز سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده، درباره ماجرای اخیر پیرامون البسه تیم ملی حرف‌هایی داده و به نوعی وعده‌هایی که عزیزی خادم داده بود را زیر سوال می‌برد. روشن می‌گوید: عزیزی خادم در جلسه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایش با اطمینان صحبت می‌کرد و می‌گفت هواپیمای اختصاصی، لباس و ... آوردم. تنها چیزی که در شرایط فعلی کشور سبب خوشحالی مردم می‌شود فوتبال است. با پیروزی‌های تیم ملی می‌توان در این وضعیت بد اقتصادی، بهترین تبلیغ را برای کشورمان انجام داد.  

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: برنده شدن تیم ملی و حضور در جام‌جهانی اتفاق بسیار مثبتی برای کشورمان است. عزیزی‌خادم در جلسه‌ای که با ما داشت اعلام کرد ۸۰۰ میلیارد تومان پول آورده‌ام، اما نمی‌دانم اکنون چه شرایطی پیش آمده که بازیکنان چنین گلایه‌هایی می‌کنند.

روشن در مورد درخواست مسؤولان فدراسیون فوتبال از مقامات دولتی برای کمک به این فدراسیون توضیح داد‌: همه ما ایرانی‌ها وقتی می‌خواهیم کاری انجام بدهیم چیزی هم می‌خواهیم. گفتند مجتبی خورشیدی که اکنون سرپرست تیم ملی شده را می‌شناسید که جواب دادم تاکنون اسم این فرد را نشنیده‌ام و نمی‌توانم درباره خوب یا بد بودنش و اینکه از کجا آمده اظهارنظر کنم. به شنیده‌ها کاری ندارم و فقط وقتی چیزی را ببینم می‌توانم نسبت به آن اظهار نظر کنم.  شنیده‌ام برخی به این شرط پول می‌دهند که مثلا حسن روشن آبدارچی شود. یعنی پولی که قرار بوده برای تیم ملی و بازیکنانش تامین شود، به شرط سر کار آمدن یک فرد به فدراسیون پرداخت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->